Stage

IKC Het Veer biedt de studenten (“collega’s van de toekomst!”) een professionele werkplek.
Wij zijn een opleidingsschool voor studenten van diverse opleidingen. Wij bieden stageplekken aan studenten van de Academische opleidingen, PABO's of Pedagogiek, onderwijsassistenten of van sport & beweging.

Heb je belangstelling voor een stageplek neem dan contact op met Jolanda Strijbosch of Rianne Reijmer voor meer informatie.
Voor de opleidingsscholen van LiemersNovum is Chantal Kazen de Opleider in School. Zij begeleidt samen met de leerkrachten de studenten in hun ontwikkeling van de leerkrachtcompetenties tijdens de stages.

Het is de bedoeling dat studenten nòg meer samenwerken met elkaar en met het team aan de ontwikkeling van onze school. Wij willen leren van en met elkaar.